Searching...
19:17 5

City Car Driving 2.2.7 Crack Dosyası

city crack


Merhaba Arkadaşlar.


Yorumlarda bazı arkadaşlar sürekli key istemiş. Keye gerek olmamasına rağmen hata almaya başlamışlar.


Sorun ne diye araştırdım ve sizlere çözümü buldum.


Sizlere çalışan crack dosyası.
11


Rardan çıkan dosyaları kopyalıyoruz ve oyunun kurulu olduğu dizini açın.


31 41


Dosyaları yapıştırıyoruz ve değiştir diyoruz.


51


6


Tüm işlemleri yaptıktan sonra launcer den değil starder den giriş yapıyoruz.


City Car Driving Crack GAME TURK

Oyunu indirmek için tıklayın :http://www.gameturk.org/city-car-driving-2-2-7-2012-fullturkce-yama-ve-ucma-sorunu-yokaraba-modlari



City Car Driving 2.2.7 Crack Dosyası

5 yorum:

  1. arkadaslar herseyı harfıyen uyguladım tek tek starter den actım Runtime Error diye bı hata verdı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Bendede Öle Diyo Lütfen Yardım.

      Sil
    2. bakın çocuklar türkçe oyun yama fixi yükleyin hatalar çözülcek bilgi için kamyoncuyuz bizden yardım alın

      Sil
    3. abi o 3 dosyayı nerden bulabilirim

      Sil
  2. Runtime Error hatası verior

    YanıtlaSil